Ce functionalitati trebuie sa aibe un site pentru parcurile de dezmembrari

4 minute , timp de citit

Urmatoarele randuri reprezinta un studiu de caz pentru o nisa greu de mangaeriat sau optimizat pentru un detinator de parc de dezmembrari auto, insa destul de profitabila. Bussinesul cu piese auto din dezmembrari este unul simplist, insa elementele care diferentiaza o afacere de succes si una slaba in acest domeniu, sunt organizarea si strategia vanzarilor.
De peste 10 ani acest bussines s-a mutat in mediul online, in proportie de 70%; in anul 2019 vanzarile "la poarta", reprezentau doar 18% si cele prin colaboratori doar 12%, procente mici ce nu pot sta la baza dezvoltarii acestui tip de afacere. In acest context majoritatea detinatorilor unui astfel de bussines recurg la incercarea unei expuneri cat mai mari a produselor comercializate pe principale platforme de nisa, sau de anunturi generale. Conform statisticilor pe piata exista 5 mari jucatori de nisa(ex. www.dezmembraripieseauto.ro) si inca 5-7 siteuri de anunturi generale, care aduc un nr de 1,5-2 mil. de posibili clienti/luna, adica vanzari foarte mari cu un flux foarte rapid.
Problema o reprezinta insa necesitatea adaugarii anunturilor, piesa cu piesa, pe toate cele 10-12 site-uri de profil. Pentru ca anuntul "sa vanda", trebuie optimizat astfel incat sa atraga atentia cat mai mult clientului( detalii exacte, analiza de pret, specificatii clare, etc). Un parc de dezmembrari cu 30 de autoturisme, ar avea un numar de aproximativ 120000 de anunturi, adica 4 sau poate 5 angajati care sa se ocupe exclusiv de asta, fapt ce ar genera costuri mari cu salarizarea. Din acest motiv, este posibil ca managerul sa renunte la expunerea pieselor in online, sau cresterea preturilor acestora, pentru a putea acoperi costurile, lucru deloc profitabil.O firma care poate realiza un site pentru parcuri de dezmembrari bine pus la punct din toate privintele si care a realizat si platforma dezmembrarisipieseauto.ro este firma www.armasc6.ro care va poate pune la dispozitie toate functionalitatile necesare de care are nevoie un site al unui parc de dezmembrari . Va propunem in continuare 2 strategii, pentru a evita acest compromis, strategii care sa va ajute la gestionarea tuturor celor 120000 de anunturi cu un singur angajat, care sa nu fie nevoit sa piarda 24 de ore cu adaugarea acestora.
1. Fii nr 1 in online Suna pompos insa nu e atat de greu. Fiind detinatorul parcului si respectiv al pieselor, de ce sa nu ai un site al tau, in loc sa fie nevoie sa postezi pe 10-12 site-uri de profil? O firma de webdevelopment profesionala, poate crea un site care sa se plieze exact pe nevoile tale, aducand in plus multe alte optimizari de bussines(generator de anunturi, proces verbal de dezmembrare, etc.) Un astfel de site ar trebui sa contina :
  • adaptabilitate pentru orice device( site profesional responsive)
  • viteza de incarcare sub 2 secunde
  • design unic, placut, usor de utilizat
  • numar nelimitat de pagini pentru fiecare categorie
  • descriere amanuntita a domeniului de activitate
  • pagina de contact
  • newsletter pentru diverse oferte
  • administrator CMS
  • generator de anunturi
  • posibilitatea adaugarii unui anunt simplu, sau video la fiecare anunt
  • adaugare automata de pe site-ul tau, pe alte platforme de dezmembrari
  • proces verbal de dezmembrare pentru fiecare piesa vanduta
  • soft de gestiune
  • creare automata de coduri QR
  • research pe cuvinte cheie
  • export ccsv, xml cu anunturile
  • trimitere automata catre bazele de date ale altor platforme
  • optimizare SEO onpage
  • oragnizarea pieselor pe categorii
  • posibilitatea de a gestiona stocul
  • sistem de plata online
  • adaugarea afacerii in Google Companies, Google Maps
  • gestionarea vanzarilor, facturilor, returului, detalii despre clienti
  • aplicatii personalizate pentru optimizarea afacerii
2. Ofera-ti mai multa vizibilitate pe internet Primul pas te ajuta sa gestionezi mai usor afacerea din mediul online, insa acesta ar trebui sa te ajute la cresterea veniturilor in mod semnificativ. Pentru o expunere mai mare in online, apeleaza la o firma care sa promoveze brandul si piesele tale din punct de vedere SEO, dar si din punct de vedere publicitar. O astfel de promovare inseamna:
  • optimizarea site-ului si respectarea tuturor criteriilor impuse de Google
  • construirea de backlinkuri si aplicarea anumitor strategii SEO
  • promovarea brandului
  • cresterea vizibilitatii anunturilor pe Google sau in social media
  • organizarea unei campanii de publicitate pe Google


Alte articole auto care ar putea sa te intereseze

Indiferent de marca masinii pe care o posezi se poate intampla ca la un moment dat sa fii nevoit

Bmw-ul este o marca foarte des intalnita pe strazile din Romania pentru ca foarte multi romani se

Asa cum stim cu totii Dacia este masina romanilor si este cel mai mare producator roman de automo

Sezonul rece a sosit si cu totii ne dorim sa plecam in vacanta la munte ,la tara la bunici sau ci

Se spune ca numai cunoscatorii si pretentiosii conduc Mercedes si ca nimic nu se compara cu place

 Volkswagen sau prescurtat VW este o marca foarte des intalnita in Romania pentru ca romanii

Skoda este o masina foarte fiabila si rezistenta si din acest motiv este o masina foarte bine van

De foarte multe ori esti tentat sa cauti piesele cu cele mai mici preturi pentru a putea realiza