Opel Astra H , motorizari , probleme , piese din dezmembrari

4 minute , timp de citit

Lansarea modelului Opel Astra H a avut loc in anul 2004, iar versiunile oferite au fost: Hatchback in cinci usi, Break, GTC (Gran Tourismo Compact) Hatchback in trei usi (din 2005), TwinTop Cabrio (din 2006) si Sedan (din 2008). Productia a fost oprita in anul 2009, o data cu lansarea noului Astra J. Exceptia de la regula a fost Astra TwinTop care a continuat sa fie disponibila pana in noimebrie 2010. Bazata pe noua platforma Delta, Opel Astra H a primit noi dimensiuni, mai mari in comparatie cu vechea versiune. Spre deosebire de alte modele aflate pe piata la momentul respectiv, Astra GTC aducea ceva inovativ, mai exact parbrizul panoramic.


Tipuri de Motorizari Echipate pe Opel Astra H


Anul 2005 a adus in prim plan Astra GTC OPC, echipata cu o versiune actualizata a motorizarii de 2.0 litri Turbo (Z 20 LEH) ce dezvolta 240 CP si un cuplu de 330 Nm. Printre dotarile standard se numarau un kit sport exterior, faruri cu xenon, jante de aliaj de 18 inch, cutie manuala in sase trepte si interior Recaro.


Tipuri de motorizari Opel Astra H pe Benzina

  • 1.2 (2005-2018) - 80 CP - Cod motor Z 12 XEP
  • 1.4 (2004) - 75 CP - Z 14 XEL
  • 1.4 (2004) - 80 CP - Cod motor Z 14 XEL
  • 1.4 (2004-2018) - 90 CP - Cod motor Z 14 XEP
  • 1.4 LPG (benzina + GPL) (2009-2018) - 90 CP - Cod motor Z 14 XEP
  • 1.6 CNG (benzina + GPL) (2005-2018) - 94 CP - Cod motor Z 16 YNG
  • 1.6 (2004-2018) - 105 CP - Cod motor X 16 XE1, Z 16 XEP
  • 1.6 (2006-2018) - 116 CP - Cod motor A 16 XER, Z 16 XER
  • 1.6 TURBO (2007-2018) - 180 CP - Cod motor Z 16 LET
  • 1.8 (2004-2018) - 125 CP - Cod motor Z 18 XE
  • 1.8 (2006-2018) - 140 CP - Cod motor A 18 XER, Z 18 XER
  • 2.0 TURBO (2004-2018) - 170 CP - Cod motor Z 20 LEL
  • 2.0 TURBO (2004-2018) - 200 CP - Cod motor Z 20 LER
  • 2.0 TURBO (2005-2018) - 240 CP - Cod motor Z 20 LEH

Motorizari Opel Astra H Diesel

  • 1.3 CDTI (2005-2018) - 90 CP - Cod motor Z 13 DTH
  • 1.7 CDTI (2004-2018) - 80 CP - Cod motor Z 17 DTL
  • 1.7 CDTI (2004-2018) - 100 CP - Cod motor Z 17 DTH
  • 1.7 CDTI (2007-2018) - 110 CP - Cod motor A 17 DTJ, Z 17 DTJ
  • 1.7 CDTI (2007-2018) - 125 CP - Cod motor A 17 DTR, Z 17 DTR
  • 1.9 CDTI (2004-2018) - 100 CP - Cod motor Z 19 DTL
  • 1.9 CDTI (2004-2018) - 120 CP - Cod motor Z 19 DT
  • 1.9 CDTI 16v (2004-2018) - 120 CP - Cod motor Z 19 DTJ
  • 1.9 CDTI (2004-2018) - 150 CP - Cod motor Z 19 DTH

Probleme Generale Mentionate la Opel Astra H


O masina nu va fi niciodata usor de intretinut, mai ales cand vine vorba de una second hand. In general, dupa un anumit numar de kilometri, proprietarul se poate astepta la difeite probleme de ordin mecanic sau estetic mai complexe si mai costisitoare, dar aceasta nu este neaparat o regula. In functie de problemele frecvente deja cunoscute ale modelului Opel Astra H, parcurle de dezmembrari detin o lista mereu actualizata de piese auto comaptibile cu aceasta versiune.

  • Cutiile manuale cu sase viteze M20 (1.3 CDTI) si M32 (1.6 Turbo, 2.0 Turbo, 1.7 CDTI si 1.9 CDTI) - Rulmentul de la viteza a sasea se uzeaza si cutia incepe sa faca zgomot in treptele cinci si sase. Neinlocuirea rulmentului cu probleme poate duce la deteriorarea cutiei de viteze, mai exact la gaurirea ei.
  • Suspensia IDS+ sau CDC (Continuous Damping Control) - Unele versiuni au fost echipate cu CDC, un sistem de suspensie activa care modifica duritatea amortizoarelor in functie de conditiile de drum. Daca martorul IDS+ ramane aprins in bord, inseamna ca sistemul are o problema. Inlocuirea celor patru amortizoare necesita o suma considerabila de bani.
  • Cutia de viteze Easytronic - O cutie manuala robotizata fara convertor de cuplu, actionata cu ajutorul unor motorase electrohidraulice cu perii. Din pacate, problema generala a acestor cutii este reprezentata exact de respectivele perii care se uzeaza in timp si trebuie inlocuite. De asemenea, ambreiajul uscat utilizat de aceasta cutie este un consumabil si trebuie schimbat la un moment dat.
  • Motorizarea 1.6 Turbo - pistonul nr. 4 se crapa, mai ales la masinile modificate (nu rezista la peste 200 CP).
  • Motorizarea 1.8 de 125 CP - Distributia trebuie schimbata la 40.000 km deoarece nu rezista mai mult.
  • Motorizarea 1.9 CDTI - Clapetele de admisie montate pe acest tip de motor au fost de doua feluri: galerie de plastic si clapete din otel inoxidabil sau galerie de aluminiu si clapete de plastic. In cazul primei variante, acumularile de carbon din galeria de admisie duc la ruperea uneia din clapete care ajunge ulterior in motor si poate crea probleme foarte grave. La cea de-a doua varianta, rulmentii de la clapete se uzeaza si creeaza pierderi de presiune.


Alte articole auto care ar putea sa te intereseze

Ideal ar fi ca fiecare persoana ce detine un automobil sa cunoasca si sa stie cat mai multe detal

Indiferent de marca masinii pe care o posezi se poate intampla ca la un moment dat sa fii nevoit

Pentru o persoana preocupata de starea masinii ei va stii si va lua in calcul orice informatie o

Peugeot este o marca de masini "rafinata", pentru cei cu gusturi sofisticate si in Romania sunt f

Ca drumurile din tara asta sunt atat de proaste incat vei strica masina cel putin o data pe luna

Goana dupa masinile din strainatate a devenit un element obisnuit printre cei ce isi doresc sa cu

Indiferent de veniturile pe care le are o persoana ce detine un automobil, acesta va incerca pe c