Opel Astra J , motorizari , probleme , piese din dezmembrari

4 minute , timp de citit

Bazat pe platforma Delta II, Opel Astra J a fost dezvaluit in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt in 2009. Noul model a primit multe dintre dotarile importante de pe Insignia ca si dotari standard, imprumutand in acelasi timp elemente de design de la aceeasi versiune. Astra J a fost creata in cadrul Centrului International de Dezvoltare Tehnica din Russelsheim al producatorului, continuand ideea lansata o data cu Insignia: "Arta sculpturala se intalneste cu precizia germana". Salonul Auto de la Paris din 2010 a gazduit dezvaluirea versiunii Station Wagon, denumita Sports Tourer. Astra GTC a fost oferita in 2011, dotata cu suspensia fata HiperStrut si mecanismul bratului Watt pe puntea spate. Sedan-ul a aparut in 2012, in cadrul Salonului Auto International de la Moscova.


Lista de Motorizari Regasite pe Opel Astra J

Anul 2012 a adus dezvaluirea noului OPC echipat cu un motor de 2.0 litri cu injectie directa ce dezvolta 280 CP si un cuplu de 400 Nm. In 2013 a fost lansat un nou propulsor de 1.6 litri Turbo EcoTech ce dezvolta 200 CP in ideea de a inlocui vechiul motor de 1.6 litri Turbo si 180 CP.

Motorizari Opel Astra J pe Benzina

  • 1.4 (2009-2018) - 87 CP - Cod motor A 14 XEL
  • 1.4 (2009-2018) - 100 CP - Cod motor A 14 XER
  • 1.4 LPG (benzina + GPL) (2012-2018) - 140 CP - Cod motor A 14 NET
  • 1.4 TURBO (2010-2018) - 120 CP - Cod motor A 14 NEL, B 14 NEL
  • 1.4 TURBO (2012-2018) - 140 CP - Cod motor A 14 NET, B 14 NET
  • 1.6 (2009-2018) - 115 CP - Cod motor A 16 XER, B 16 XER
  • 1.6 TURBO SIDI (2012-2018) - 170 CP - Cod motor A 15 XHT, B 16 SHL
  • 1.6 TURBO (2009-2018) - 180 CP - Cod motor A 16 LET
  • 1.6 TURBO SIDI (2014-2018) - 200 CP - doar pe GTC
  • 2.0 TURBO OPC (2012-2018) - 280 CP

Motorizari Opel Astra J Diesel

  • 1.3 CDTI (2009-2018) - 95 CP - Cod motor A 13 DTE
  • 1.6 CDTI (2014-2018) - 110 CP - Cod motor B 16 DTL
  • 1.6 CDTI (2014-2018) - 136 CP - Cod motor B 16 DTH
  • 1.7 CDTI (2010-2018) - 101 CP - Cod motor A 17 DTL
  • 1.7 CDTI (2009-2018) - 110 CP - Cod motor A 17 DTC, A 17 DTE, A 17 DTJ
  • 1.7 CDTI (2009-2018) - 131 CP - Cod motor A 17 DTF, A 17 DTS
  • 2.0 CDTI (2009-2018) - 160 CP - Cod motor A 20 DTH
  • 2.0 CDTI (2011-2018) - 165 CP - Cod motor A 20 DTH
  • 2.0 BITURBO CDTI (2012-2018) - 194 CP - Cod motor A 20 DTR

Probleme Generale ale Modelului Opel Astra J

Atunci cand vine vorba de o vizita la service, nici un posesor de autoturism nu este prea entuziasmat. In general, fiecare vizita de genul poate crea un disconfort financiar. Cu toate acestea, mereu exista o modalitate de a obtine un discunt sau de a gasi pretul cel mai bun pentru piesa auto necesara. In functie de aceste aspecte, majoritatea posesorilor de automobile solicita oferte de pret si din partea parcurilor de dezmembrari auto pentru a putea alege cea mai buna varianta. Lista urmatoare ofera amanunte despre problemele frecvente intalnite la Opel Astra J si care trebuie avute in vedere.

  • Cutia de viteze manuala cu sase trepte M32 - Se pare ca si acest model a avut parte de acest tip de cutie de viteze. Din pacate, problema nu s-a rezolvat. Rulmentii se uzeaza in continuare, necesitand inlocuire inainte de a gauri cutia. Aceasta cutie a fost montata impreuna cu motorizarile: 1.4 Turbo, 1.6 Turbo, 1.6 SIDI Turbo, 1.5 CDTi, 1.7 CDTi.
  • Suspensia FlexRide - Ca si in cazul vechiului model, Astra J a primit suspensia activa CDC (Continuous Damping Control) care modifica duritatea amortizoarelor in functie de conditiile de drum. Inlocuirea amortizoarelor disponibile impreuna cu sistemul FlexRide necesita o suma considerabila de bani.
  • Motorizarea 1.4 Turbo - Valva PCV cedeaza - sistemul de ventilatie al carterului, denumit PCV, are rolul de a evacua gazele din carter care au fost generate de miscarea pistonului. Aceste gaze ajung inapoi in motor prin galeria de admisie, dar valva PCV este cea care limiteaza accesul gazelor in galerie. Unitatea de 1.4 litri Turbo are doua valve PCV, una integrata in galeria de admisie a motorului si a doua la admisia turbocompresorului. Simptomele uzuale cauzate de valva PCV sunt: martorul Check Engine aprins si codurile de eroare P0106, P1101, P0236, P 0107; consum excesiv de ulei si fum albastru la evacuare; scurgeri de ulei; mers neregulat al motorului si pierderea puterii.
  • Motorizarea 1.6 Turbo - Pistonul 4 poate crapa daca se creste puterea motorului fara a se inlocui si injectoarele cu unele mai performante sau daca masina este condusa in mod agresiv inainte de a se incalzi motorul.
  • Motorizarea !.3 CDTI - Lantul de distributie trebuie inlocuit dupa 100.000 km, chiar daca se spune ca rezista pentru totdeauna.


Alte articole auto care ar putea sa te intereseze

Un subiect destul de abordat si de problematic in ultima vreme este cel al pieselor auto si cand

Pentru majoritatea celor ce isi doresc sa isi imbunatateasca masina pe care o detin intotdeauna v

Sezonul de iarna nu a fost niciodata bland cu participantii la trafic, dar asta nu inseamna ca nu

Motorul este partea care pune in miscare in masina si daca ar exista un grad de comparatie intre

Renault este o marca cu traditie la noi in Romania si daca ne amintim Nicole Ceausescu a dat ordi

Avand in vedere ca in momentul de fata ne pregatim temeinic pentru iarna, cred ca ar trebui sa re

Pentru detinatorii de automobile una dintre cele mai frecvente ingrijorari ale lor se refera stri

Noul model a fost prezentat in cadrul Salonului Auto de la Paris din 2010. Generatia a doua de