Piese auto ieftine Ford Focus 2 , motorizari , probleme , informatii utile

4 minute , timp de citit

Ford Focus II reprezinta a doua generatie a modelului creat de producatorul american. A fost comercializat din 2004 pana in 2010 in variantele: Hatchback cu trei sau cinci usi, Coupe Cabrio in doua usi, Sedan si Estate. Bazat pe platforma Ford C1, utilizata si pentru modelele Focus C-MAX, Volvo S40, V50, C70 si Mazda 3, noul model este mai mare si mai greu decat prima generatie de Focus (168 mm in plus in lungime, 8 mm adaugati la inaltime si 138 mm in latime). Suspensia atat de apreciata la Focus I s-a pastrat si pe Focus II, dar caroseria este cu 10% mai rigida la noua versiune. Dotarile optionale includ: un sistem KeyFree, faruri adaptive, parbriz cu tenta, control vocal pentru climatronic, sistem audio si telefon plus Bluetooth car kit. Modelul beneficiaza de mai multe tipuri de cutii de viteze: Durashift manuala cu sase viteze sau automata cu patru viteze, noua versiune avansata de cutie manuala Durashift sau manuala standard.


Ford Focus 2 ST a fost lansat in 2005, iar varianta sport de top, Ford Focus II RS, a aparut in 2009. In 2008, Ford a colaborat cu Mountune Racing la dezvoltarea unui kit de upgrade pentru ST care oferea un plus de putere, de la 225 CP la 260 CP, prin intermediul unui intercooler mai mare, unui filtru sport K&N si reprogramarii computerului masinii. Pe de alta parte, versiunea RS a fost oferita de la bun inceput cu motorizarea Duratec ST upgradata la o putere de 305 CP, suspensie sport, diferential LSD si o cutie de viteze potrivita.


Motorizari Oferite pentru Ford Focus 2


Producatorul american si-a ales anumite tipuri de motorizari pentru modelul Focus II, incluzand si variantele sport ST de 225 CP, RS de 305 CP si editia limitata RS500 de 350 CP.

Motorizari Ford Ford Focus 2 pe Benzina

  • * 1.4 Duratec (2004-2012) - 80 CP - Cod motor ASDA, ASDB
  • * 1.6 Duratec (2004-2012) - 100 CP - Cod motor HWDA, HWDB, SHDA, SHDB, SHDC
  • * 1.6 LPG (benzina / gaz) (2009-2011) - 115 CP - Cod motor SIDA
  • * 1.6 Duratec Ti-VCT (2004-2012) - 125 CP - Cod motor HXDA, HXDB, SIDA
  • * 1.8 Duratec HE (2006-2012) - 125 CP - Cod motor QQDB
  • * 1.8 Flexifuel (benzina / etanol) (2006-2012) - 125 CP - Cod motor Q7DA
  • * 1.8 Flexifuel (benzina / etanol) (2005-2012) - 131 CP - Cod motor QQDD
  • * 2.0 (2010-2018) - 143 CP - Cod motor SYDA
  • * 2.0 Duratec HE (2004-2012) - 145 CP - Cod motor AODA, AODB, AODE
  • * 2.0 CNG (benzina / gaz) (2009-2011) - Cod motor SYDA
  • * 2.0 Flex (benzina / etanol) (2008-2010) - 145 CP - Cod motor SYDA
  • * 2.0 LPG (benzina / gaz) (2008-2011) - 145 CP - Cod motir SYDA
  • * 2.5 Duratec ST Turbo (2005-2012) - 225 CP - Cod motor HYDA
  • * i XR5 Turbo (2005-2012) - 225 CP - HYDA
  • * 2.5 Duratec RS Turbo (2009-2011) - 305 CP - Cod motor JZDA
  • * 2.5 Duratec RS500 (2010) - 350 CP - Editie Limitata 500 buc

Motorizari Ford Focus 2 Diesel

  • * 1.6 TDCi Duratorq (2005-2012) - 90 CP - Cod motor GPDA, GPDB, GPDC, HHDA, HHDB
  • * 1.6 TDCi (2004-2012) - 100 CP - Cod motor G8DC, MTDA
  • * 1.6 TDCi (2004-2012) - 109 CP - Cod motor G8DA, G8DB, G8DD, G8DE, G8DF
  • * 1.8 TDCi Duratorq (2005-2012) - 115 CP - Cod motor KKDA, KKDB
  • * 2.0 TDCi Duratorq (2008-2011) - 110 CP - Cod motor IXDA
  • * 2.0 TDCi (2004-2008) - 133 CP - Cod motor G6DE, G6DF
  • * 2.0 TDCi Duratorq (2004-2012) - 136 CP - Cod motor G6DA, G6DB, G6DD

Probleme Uzuale ale Modelului Ford Focus 2


Ca si predecesorul sau, Focus II are si el o lista de probleme uzuale. De retinut este faptul ca anumite piese costisitoare necesare pentru acest model de masina se pot regasi la majoritatea companiilor de dezmembrari auto, fie ca este vorba de o bara, un volan sau chiar bordul complet.

Cateva dintre aceste probleme frecvente sunt enumerate aici:

  • * Uzura prematura a franelor - necesita inlocuire frecventa a discurilor si placutelor.
  • * Amortizoarele prezinta scurgeri inainte de a fi uzate complet - necesita inlocuire.
  • * Rulmentii de la rotile din spate - cedeaza foarte repede si necesita inlocuire.
  • * Conducta de retur de combustibil - materialul cedeaza si permite scurgerea combustibilului.
  • * Motorasul de la stergatoarele de parbriz - daca intra apa sarata la el se incinge cauzand topirea tuturor celorlalte piese din jur.
  • * Motorizarile de 1.6 TDCi - uzura prematura a rulmentilor de la arborele cu came din cauza alinierii gresite a alimentarii cu ulei intre capatul pistonului si rulmenti.
  • * Pedala de frana - devine rigida in perioadele cu vreme rece.
  • * Motorizarile 1.6 TDCi - radiatorul de racire - se blocheaza si poate duce la supraincalzirea motorului, dar si la un incendiu.
  • * Pompa de servodirectie - pierde lichid hidraulic din cauza unor furtune montate gresit.
  • * Infiltratii de apa in interiorul masinii pe la trapa sau geamuri laterale.


Alte articole auto care ar putea sa te intereseze

Cu siguranta pasionatii de BMW vor spune ca modelul lor favorit este cel mai bun si nu are rost s

Atunci cand ne lovin masina si avem nevoie de piese auto din dezmembrari pentru a o repara primel

Sezonul rece a sosit si cu totii ne dorim sa plecam in vacanta la munte ,la tara la bunici sau ci

De foarte multe ori o parte dintre proprietarii de automobile au fost nevoiti sa ajunga la un anu

Poate pare de necrezut dar si proprietarii masinilor , sau marcilor de lux apeleaza la repararea

Goana dupa masinile din strainatate a devenit un element obisnuit printre cei ce isi doresc sa cu

Nu mai trebuie sa mai spunem ca iarna a dat intotdeauna batai de cap soferilor. Si nu prin prisma

Honda Accord este o masina pentru cunoscatori, pentru cei care cauta fiabilitatea, siguranta si